Des nouvelles...

Publié le par Nola



Abaoe pell amzer n'em eus ket skrivet tra bet barzh va vlog... Pad ur mare eo bet diaes din kaout internet ha tremenet em eus ur miz e bro Vietnam... Me mat an traou ganin!!!

Ca fait très longtemps que je n'ai rien posté sur le blog... Mais j'ai eu des problèmes avec ma connection internet et je suis partie un mois au Vietnam... Mais tout va très bien!!!

Kinniget 'm eus fin miz Genver da Fidéline ur plac'h a zo er master dont ganin d'ober un droiad raketennoù erc'h e menezioù l'Asco, an droiad se a zo bet kinniget gant ar SUAPS neuze digoust eo bet! Tremenet on eus un devez dreist nemet an amzer oa ket dreist, ar wech kentan oa 'vidon ober raketennoù erc'h ha kavet em eus se dreist! Ur skipailh 8 studier hag un den a vicher e oemp!

J'ai proposé fin Janvier à Fidéline (une fille qui est ds ma classe) de venir avec moi à la sortie raquette à l'Asco, sortie propsée par le SUAPS (le sport à la fac) donc gratuit pour les étudiants! On a passé une superbe journée et c'était la première fois que je faisais des raquettes!!! On était 8 étudiants et un guide de haute montagne super sympa!

War ar poltred se e c'helelr gwelet an heñcher a oa ganeomp!
On me voit à côté du guide!

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article